piątek, 6 listopada 2015

Podsumowanie miesiąca: PAŹDZIERNIK

Ciężko jest napisać jakiekolwiek podsumowanie, jeżeli moja praca z psem w tym miesiącu była naprawdę znikoma. Dla psa czasu nie miałam praktycznie wcale, mimo tego próbowałam jakoś podołać i zrobić coś dla siebie i dla psa. Przekonamy się co z tego wyszło.

PLUSY:
- maksymalne wykorzystywanie weekendów na wspólne spacery,
- wyjazd w jednym tygodniu na wieś,
- spotkania z różnymi psami np. Moris,
- zamieszkanie na dwa dni z dwoma suczkami,
- socjalizacja z kotami,
- testy nowych zabawek
- ćwiczenie komend w rozproszeniu,
- postępy w ćwiczeniu tzw. "KIC".

MINUSY:
- mała ilość spacerów,
- brak ćwiczeń przy innych psach,
- brak ćwiczeń z przywołania jak i skupiania,
- mało ćwiczeń wzmacniających mięśnie Chilli, z tego powodu czasami bóle stawów.

Niestety moja zapracowanie objawia się takimi niekorzystnymi skutkami dla nas, więc mogę mieć tylko nadzieję, że jakoś postaram się odnaleźć więcej czasu dla nas i naszej wspólnej pracy, chociaż staram się jak mogę. 

Fot. M.Wilczewska Photography


2 komentarze:

  1. Mogę Cię jedynie pocieszyć, że ja także nie mam na nic czasu - nawet weekendy są totalnie zawalone ;) Polecam zakupić dzienniczek i planować, wtedy od razu nabiera się ochoty żeby wszystko jak najszybciej wykreślić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc dzienniczek był, ale za dużo to nie pomogło :c

      Usuń