niedziela, 10 maja 2015

Podsumowanie miesiąca: KWIECIEŃ

Muszę przyznać, że kwiecień był najaktywniejszym miesiącem od początku roku. Wiadomo wychodzi słoneczko, ciepełko. Mnie to przywraca do życia i o wiele bardziej chce mi się wszystko robić, a kiedy mi się chcę robić to Chilli też. Słońce też później zachodzi co oznacza dłuższe spacerki i lepszy humor.

Plusy:
1. Chodzimy na o wiele dłuższe spacery.
2. Próba biegania z psem (niestety Chi się do tego nie nadaje).
3. Częstsze wyprawy rowerowe (czas sobie załatwić własny rower).
4. Trening na torze agility.
5. Udział w zawodach treningowych we Flow.
6. Wyjazd do Warszawy.
7. Udział w zawodach Dog Games Spring.
8. Socjalizacja wśród ludzi i psów.
9. Poznanie nowych ludzi i psów - Paulina i Free, Krzysiek i Beryl, Magda i Fibi oraz wiele innych.
10. Udział w spacerku grupowym w Katowicach.
11. Zwiększona motywacja na zabawki.
12. Treningi pseudo obi a raczej rally-o.

Minusy:
1. Nadal mamy problemy z łatwym rozpraszaniem się.
2. Inne psy, musimy poszukać innej metody na rozwiązanie naszego problemu.
3. Zwiększenie się instynktu łowieckiego Chilli.
4. Mniejsza motywacja do pisania na blogu i fanpage.

Jakby ktoś pytał ja nie jestem na zdjęciu :D

5 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów! Widzę, że macie ich coraz więcej!
    U mojej Roxi z instynktem myśliwskim jest różnie, ale daje się we znaki, gdy widzi np. zająca.
    Podejrzewam, że u mnie ze skupieniem jest o wiele gorzej. Mój pies próbuje być wiecznie w centrum uwagi, przez co nie umie się skupić :).
    Motywacja na pewno wkrótce wróci, powodzenia! :)

    Pozdrawiam,
    http://psie-perypetie.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedno zasadnicze pytanie. Mój pies obwąchał się z Chi, jak dużym fejmem jest? :P
    A tak naprawdę to 1,2,4,6 z plusów i 1,2,3,4 czyli wszystkie minusy, dotyczą i nas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zdecydowanie uwielbiam obecny czas, słońce coraz dłużej utrzymuje się na horyzoncie co niesamowicie motywuje :). Życze dalszych sukcesow, oby z każdym miesiącem ubywało minusow, a przybywało plusów :).

    Kajowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podsumowanie kwietnia. Spędziłyście go bardzo fajnie.
    Cudne zdjęcie! ♥♥♥♥
    i oczywiście gratulacje sukcesów! Oby tak dalej!

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas kwiecień i maj są miesiącami bardzo aktywnymi od początku roku. Zdecydowanie pogoda nas 'zmusza' do wyjścia na dłuższy spacer. Jedynym utrudnieniem jest nauka... Powodzenia w treningach! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń