poniedziałek, 7 kwietnia 2014

KONG AirDog Dumbbell

KONG AirDog Dumbbell to jedna z wielu zabawek firmy KONG. Zabawka jest dostępna w 3 rozmiarach (13cm, 17cm, 23cm). My posiadamy ten największy rozmiar, który kosztuje około 34zł. Jeżeli chodzi o kolor to wyboru nie mamy. Według producenta zabawka ta jest wykonana z tego samego materiału co piłki tenisowe, więc jest to plusem akurat dla mojego psa.



Zabawa ta posiada jeszcze w środku piszczałkę co zachęca psa do gryzienia. Jest również pokryta specjalnym filcem, który - w przeciwieństwie do tego na zwykłych piłkach tenisowych - nie ściera szkliwa na psich zębach. Myślę, że jest to ogromny plus dla właścicieli, którzy będą rozważać zakup tej zabawki. Kolejnym plusem jest to, że unosi się na wodzie. Moja Chilla już to osobiście sprawdziła i kość bardzo dobrze zniosła test.




Jest idealna do rzucania i aportowania. Chilla bardzo ją lubi, ale myślę, że gdyby nie ta piszczałka kość byłaby dla niej mało interesująca. Niestety moja psina podczas zabawy ze mną przedziurawiła zabawkę
(zdarza się). Jestem jednak zdziwiona, że zabawka nadal piszczy, więc ani mi ani Chilli to nie przeszkadza, że ma taki mały uszczerbek, którego praktycznie nie widać.



Polecam ta zabawkę dla wszystkich psów. Małych jak i dużych i myślę, że będzie to idealna zabawka dla psów które uwielbiają piłeczki tenisowe (będzie to dla nich coś nowego). Kość ta przetrwała już z nami ponad 6 miesięcy, więc wróże jej jeszcze długie lata, ponieważ żadna zabawka, która jest w typie piłeczki tenisowe tak długo u Nas nie przetrwała.



4 komentarze:

  1. Super recenzja :)

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię tego konga dzięki tej recenzji. superaśna!
    Pozdrawiamy
    AGATA&NAJRA&FRUGO
    http://ja-najra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja, chętnie kupimy ;)

    OdpowiedzUsuń