poniedziałek, 31 marca 2014

Witam Was! Oraz zakupy dla mojego psiaka

Hej, ten blog będzie o mojej suni owczarka niemieckiego Chilli. Mam nadzieje, że się spodoba. 





Teraz zakupy!
We wtorek, przyszła do mnie paczka z jej jedzeniem i nie tylko.
Kupiłam dosyć dużo rzeczy, bo paczka ważyła około 60 kg. Nie wszystko było dla Chilli, ponieważ część zakupów była dla psiaków ze schroniska Cichy Kąt w Tarnowskich Górach.

Dla Chilli kupiłam karmę Orijen Adult Dog 13 kg. Niestety już wyrzuciłam opakowanie, a karma jest w pojemniku, więc wstawiam takie zdjęcie z internetu. Karma jest świetna. Chilla ma po niej dużo energii, ładną sierść i przestała tak nagle chorować. Jest to nasza 3 paczka tej karmy. Dwie poprzednie paczki były to tez Orijen, ale Regional Red. Teraz chciałam, żeby Chilla spróbowała nowy wariant i powiem wam, że jej strasznie smakuję. Jestem zadowolona i gorąco polecam o kupna tej karmy.


1.Kolejną rzeczą jest szampon dla psów z firmy Trixie. Jest to szampon witaminowy, ale tak naprawdę nie kąpie często mojego psa (2 razy do roku), więc nie dobiera jakiś super szamponów dla niej jeżeli jest kąpana jest tak rzadko. Kupiłam ten szampon na próbę i zobaczymy jak podziała



2. Następnie kupiłam przysmaki ZiwiPeak Good Dog z jagnięciną. Wiele osób polecało ta firmę, więc kupiłam i postanawiam spróbować. Faktycznie Chilli bardzo smakują smakołyki, skład jest bardzo naturalny. W opakowaniu jest ich prawie 500 g, więc bardzo dużo. Niestety, że te smakołyki są naturalne nie możemy ich długo trzymać, ponieważ są świeże tylko 8 tygodni po rozpakowaniu. Jednak nadal myślę, że warto je kupić.

3. Trzecią rzeczą jest kość firmy 8in1. Dla mojej suni kupił rozmiar L. Jest to kość linii Dental. Jeszcze jej nie wypróbowywałam, ale myślę, że będę zadowolona. Kurczak wpleciony w kość bardziej zachęca psa do gryzienia. Moja uwielbia jeść takie kości, więc nawet jeżeli nie było by tego kurczaka także by to chętnie jadał. Myślę jednak, że jest to dobre rozwiązanie dla psów, które nie za bardzo lubią jeść takie zwykłe, nie atrakcyjne kości.

4. Dla piesków ze schroniska zakupiłam, 2 paczki Puriny Dog Chow Adult Lamb&Rice. W każdej z tych paczek jest 3 kg karmy gratis, więc w sumie dla piesków jest, aż 36 kg karmy. Wybrałam właśnie tą karmę, ponieważ myślę, że jest ona nawet dobra i nie droga. Wybrała specjalnie dla psów z wrażliwym układem pokarmowym , bo ja osobiście nie wiem czy jakieś pieski nie mają problemów z trawieniem. Nawet jeżeli nie mają,to i tak nie wyjdzie im to na złe.


5. Dla kotów ze schroniska zakupiłam 9 puszek 400 g firmy Bewi Cat. Kupiłam po 3 puszki z dziczyzna, kurczakiem i rybą. Nie wiem jak zasmakuję to kotą, bo osobiście nie posiadam kota. Jedynie co jest dziwne w tej puszcze co fakt, że na stronie internetowej gdzie kupowałam puszkę jest napisane, że znajduje się tam 80% mięsa. Natomiast jak przyszły puszki, z przetłumaczoną etykietką na język polski jest na nich napisane, że znajduję się 5% mięsa. Jednak mam nadzieję, że kotką posmakuje. Ponoć tą właśnie puszkę może też spożyć człowiek co mnie bardzo zainteresowało.

6. Ostatnia rzeczą o której zapomniałam są przysmaki dla mojego psa firmy Planet Pet. Ostatnim razem miałam przysmaki tej firmy z tuńczykiem ,a tym razem postanowiłam kupić z kaczka. Skład jest w 100% naturalny. Jedno opakowanie tych przysmaków to 100 g. Moja sunia je uwielbia, nadają się do treningów i na spacery. Są miękkie i łatwo się je dzieli. Bardzo mi się podoba, że 1% z zakupu tych smakołyków jest oddawany na inne zwierzęta w potrzebie. 


To tyle z moich wielkich zakupów. Posty będą się pojawiały przynajmniej 1 raz w tygodniu. 





2 komentarze:

  1. Ile pyszności :D Chilli to ma się dobrze nie ma co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby miała jak najlepiej. Już dużo cierpiała więc mam nadzieje, że będzie już szczęśliwa do końca życia. Chociaż przyznam się, że ja trochę rozpieszczam.

      Usuń